لوازم یدکی خودروهای لیفان

لیفان x50 تجربه ای جذاب و هیجان انگیز

لیفان x50
لیفان X50 یک شاسی بلند کلاس K1 با محرک جلو است. این خودرو چینی بهار سال 2015 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد.   سازندگان در مورد این خودرو به عنوان یک کراس اوور جوانان ساخته شده به سبک اروپایی صحبت می کنند، اما در واقع این یک هاچ بک برجسته با ویژگی های یک SUV است. 
از مزیت های مدل می توان کم هزینه بودن و طراحی مدرن آن نام برد. بر اساس آمار، این خودرو توانسته است جای خود را در بین خودروهای چینی موجود در کشورمان ایران باز کند و جایی برای خود دست و پا نماید. اما اگر به جای دیگر خودروهای چینی صحبت کنیم، لیفان X50 در جایگاه باریک خود خودرویی بسیار محبوب است. یک پارکت کوچک در امپراتوری چین طبق برنامه از قبل طراحی شده است. به عنوان یک طرح استاندارد، سازندگان یک هاچ بک جمع و جور را تولید نموده اند، ارتفاع آن را از سطح زمین افزایش می دهند، پلاستیک محافظ را در اطراف خودرو قرار می دهند و به طور کلی، خودرو جمع و جور و قابل تحسینی است.
سازندگان چینی تصمیم گرفتند یک سدان جمع و جور برای ماشین قدیمی خود لیفان سلیا (530) بگیرند، قسمت عقب را قطع کنند، فاصله از زمین را افزایش دهند، قسمت دماغه را تغییر دهند و کمی پلاستیک اضافه کنند. واضح است که پیشرانه همراه با گیربکس نیز از لیفان 530 حرکت کرده است. این وسیله نقلیه در تاسیسات Derweiss در چرکسک و همچنین مدل های دیگر این شرکت چینی در روسیه مونتاژ می شود.
اگر با دقت بیشتری به نمای بیرونی خودرو نگاه کنید، متوجه می شوید که خودرو تازه، مدرن، اصلی و حتی شیک به نظر می رسد. قسمت دماغه خودرو که دارای طرح محرک جلو است، اگرچه شباهت هایی با نسخه «سدان» سلیا دارد، سپر حجیم تر با شکل ذوزنقه ای عظیم ورودی هوا، لبه آیرودینامیکی در لبه در پایین و دارای چراغ مه شکن ال ای دی مد روز.
لیفان x50
بین چراغ های بزرگ نوک تیز با لنز و چراغ های جلو LED، شکاف باریکی در جلوپنجره جای آن را گرفته است. برای غلبه بر کمبود جاده در واقعیت، یک فاصله قابل قبول از زمین کافی نیست. حتی برآمدگی های بسیار کوتاه مانع این فعالیت می شود.
علاوه بر این، ترخیص واقعی لیفان X50 کمتر از میزان اعلام شده است. اما برای سفر در مناطق شهری یا برون شهری – Lifan X50 عالی خواهد بود. علاوه بر این، ظاهر لیفان جدید کاملاً با مفهوم مدل مطابقت دارد: قسمت دماغه دارای خطوط X شکل و در عقب خطوط U شکل است. چینی ها به طرز ماهرانه ای موفق می شوند به راحتی مشتریان را دور نوک انگشتان حلقه کنند و محبت جعلی با ریشه های ژاپنی نشان می دهند.
اینها چرخ های آلیاژی سبک با طراحی اصلی خواهند بود. با توجه به قوس چرخ ها مشخص می شود که سایز 15 محدودیتی برای آنها نیست. شکل معقول درب ها نه تنها در ردیف اول، بلکه در ردیف دوم نیز مناسب است. برآمدگی های کوچک بدنه، کاپوت کوچک همراه با قسمت عقب جمع و جور خودرو، سطح متورم بال ها و درها به خوبی گواه این واقعیت است که خودروی چینی دارای ویژگی های تهاجمی است.

سایت تاپ یدک وارد کننده قطعات یدکی خودروهای لیفان به خصوص لوازم یدکی لیفان X50 می باشد که لوازم یدکی اورجینال و اصلی لیفان ایکس 50 را به مصرف کننده های این خودرو ارائه میکند شما میتوانید به راحتی با کارشناسان ما در شرکت و سایت تاپ یدک تماس گرفته و این لوازم را خریداری نمایید.

سایت و فروشگاه تاپ یدک مفتخر است لوازم یدکی های مورد نظر خودرو های چینی شما در ایران فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت و فروشگاه تاپ یدک خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در تاپ یدک تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : 02133999117 و 02133920899 و همچنین ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید